چند وقت پیش برای حل مشکلی نیاز به یک وکیل پیدا کردیم. بعد از پرس‌وجو از دوست و آشنا، با چند نفر قرار مشاوره حقوقی گذاشتیم که یکیشون از قضا وکیل معروفی بود؛ حالا قسمت تلخ ماجرا اینجاست که بعد از صرف هزینه‌ گزاف برای رزرو وقت مشاوره با ایشون، وقتی رفتیم تو دفتر و منتظر خود آقای وکیل معروف بودیم، دیدیم یک کارآموز به نیابت از ایشون اومد و گفت خب امرتونو بفرمایید. در خدمتم!!  
در نهایت نه از جناب کارآموز یک جواب کامل و جامع گرفتیم نه از سایر وکلا. تا اینکه با یک وکیل جوان در تهران آشنا شدیم که آوازه چندانی هم نداشت. از اونجایی که تو جلسه مشاوره حقوقی آنلاین، یک راهکار کاملا جدید برای مشکل ما ارائه کرد، مشتاق شدیم که وکالت پرونده رو به ایشون بسپریم. خوشبختانه بعد از گذشت مدتی بدون اینکه کار مجددا به شکایت و دادگاه بکشه، مشکل ما حل شد؛ مهم‌ترین دلیلش هم این بود که وکیل به درستی تشخیص داد در اولین قدم باید به کجا مراجعه کنه.
ضمن احترام به همه وکلای دادگستری، هممون می‌دونیم که یکی از مهم‌ترین مشخصات وکیل خوب، تسلط به قانون هست. طبق گزارشی که سایت برنا نیوز منتشر کرده بود، در حال حاضر تعداد وکلا در کشور ما چیزی حدود 92 هزار نفر هست. به نظر شما از این جمعیت که البته به نظر میاد در مقایسه با بقیه کشورها عدد کمی هم نیست، چه تعدادیشون تسلط کافی به مباحث حقوقی دارند؟
راستی برای اینکه حق مطلب رو ادا کرده باشم اون وکیل خوب آقای روح‌الله طاهری‌فرد بود که در حال حاضر در گروه حقوقی قرار مشغول به فعالیت هستند.